Alla inlägg den 4 september 2011

Av Eva - 4 september 2011 23:02

På måndag, i morgon, startar Korpen igång igen med massor utav olika träningspass.


Förra hösten gick jag på African Mooves. Det var fantastiskt jobbigt, svettigt men framförallt roligt!

Hade planerat att gå igen i våras, men ekonomin satte stopp..


Nu funderar jag återigen på att gå passen i höst. I alla fall African Mooves.

Men till att börja med kan jag testa ett par gånger och känna efter, då det är gratis de två första veckorna   


Vi kanske syns i morgon på ett skak-på-rumpan-pass!


Men tills jag vet hur det blir, ska jag bädda ned mig med "gubben"..

Sov gott på Er!

Av Eva - 4 september 2011 17:30

Nu är vi hemkomna efter att ha varit och sett filmen Cars 2. Men.. Jag gillade den inte riktigt. Jag som brukar tycka om barnfilmer!

Men nu var vi ju inte iväg på den för min skull, utan för barnens   Och de gillade den i alla fall!


Jag tyckte det var på tok för mycket "pang-pang" för att vara en barnfilm


Men jag vet inte, tiderna förändras och så även barnfilmerna. Slut på det snälla kanske, vad vet jag  


Men den får i alla fall, trots pangandet och att den var lite seg i början, 4 utav 5 möjliga. För den var välgjord och dessutom i 3 D!  


Av Eva - 4 september 2011 17:14

"Ännu har ingen lyckats hitta,

ett bot mot denna smitta.

Välkommen till ett liv som glädjespridare,

med ett leende för du glädjen vidare."


Visst är det väl så?!

Om jag möter en person som strålar och är glad så smittar det av sig per automatik till mig.


Du ger och du får!


Är du sur och butter blir automatiskt personen du möter också det.

För att citera en vän: "Ge bort ett leende idag!"

Av Eva - 4 september 2011 09:38

Eftersom att den dära mamman var alltför dålig förra söndagen och inte kunde köra någon bil   ,och bion som jag halvt om halvt utlovat barnen uteblev, så blir det bio idag i stället  


Vi bestämde att vi ska fara in till stan på bio i stället! Cars 2, 3 D blir det.

Fast jag hade nog nästan hellre velat se Smurfarna...

Men eftersom att vi nu har bestämt att det är Cars 2 som vi ska se så får det bli så.


Om vi hade låtit barnen få välja så hade de inte kommit överens  Det är jag helt övertygad om. De kommer inte överens annars så varför skulle de göra det nu...?


Nu har jag precis klickat i och förbokat biljetter till filmen, och biljetterna måste hämtas ut senast 11.30

Det blir till att dra på sig en dagmask och frisyr och slänga in ungarna i duschen och sedan måste vi bege oss iväg. 


Ha en bra dag, hörrni!

Det ska vi   

Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards