Alla inlägg den 3 september 2011

Av Eva - 3 september 2011 22:33

Det är en väldigt bra fråga. Hur många finns det egentligen!?


Den filmen har jag och Lars sett nu. Åh, vilken fantastiskt mysig och härlig film!

Den bjöd verkligen på många goda skratt.

Den får 4 utav 5 möjliga bara för att den var så underbart härlig!

Den kan jag verkligen varmt rekommendera   

Av Eva - 3 september 2011 20:20

"Försök alltid se det positiva i det negativa."


Av Eva - 3 september 2011 14:43

Min pappa och jag vi träffas inte särskilt ofta. Vi talas inte heller vid som vi borde.

Men de gånger vi träffas så har vi väldans skoj!


Han har nära till skratt. Han är lugn och lojal.

Vi har haft djupa samtal om livets alla vägar.

Jag älskar min pappa   


Denna vecka har min pappa varit i Hoting på björnjakt. Björnjakten nere i dalarna duger inte åt min jaktgalne pappa   

Igår ringde han. Han var hos sin mamma, alltså min farmor, och han tänkte komma hit och hälsa på oss idag. Ja, vad kul!! Barnen har väntat och längtat, tjatat och väntat.


Idag kom pappa, barnens morfar, till oss.

Han blev inte så länge, men han blev några timmar   


Vi bestämde att vi ska fara ned till pappa och Kicki någon helg framöver.

Kanske jag kan få åka motorcykel då med honom   


Pappa och jag idag.


Nä, nu ska vi bege oss mot affären. Det är ju lördag    


Ha en bra lördag mina vänner!  



Av Eva - 3 september 2011 09:24

Hur bor du:  I hus.


Brukar du komma i tid:  Njaäe, kan jag väl inte direkt påstå..


Hur lång är du: 169 cm.


Kan du laga mat: Nej. Eller jo, det kan jag, men tycker inte om det.


Vad jobbar du med/pluggar du: Jobbar som vikarierande barnskötare.


Vad har du på dig just nu: Svarta leggings, svart Ed Hardy-tröja och svarta strumpor.


Har du någon fobi: Inte vad jag vet. Men innan barnen kom var jag totalt livrädd för spindlar!


Hade du en bra kväll igår: Jo då. Men jag var för trött för att vi skulle hitta på något..


Vilket är ditt senaste inköp: Kläder till barnen.


Din favoritdryck på morgonen: Kaffe.


Var fick du dina senaste pengar ifrån: Lön från kommunen och stämpling från a-kassan.


Har du sovit i din egen säng i natt: Ja.


Vad hade du sönder senast: Inget. Inte vad jag vet..


Varm favoritdryck: Kaffe och varm choklad (på vintern).


Favoritdryck då du är riktigt törstig: Vatten.


Alkoholhaltig favoritdryck: Vin.


När gjorde du senast något riktigt dumt: Jag hoppas jag inte gjort något dumt....!?


Saknar du någon just nu: Nej.


Vad ska man göra för att få dig irriterad: Få mig på dåligt humör.


Någon jag stör mig på: Sura, buttra och griniga människor.


Intressen: Familjen.


Senaste personen du kramade: Elias.


Senaste person du ringde: Mamma.


Senaste person som ringde dig: Mamma.


Vad drack du senast: Kaffe.


Vill du ha barn: Nej, jag har redan två.


Längtar du till din nästa födelsedag: Nej.


Har du rakat dina ben någon gång: Ja (varje gång jag duschar).


Är du sugen på något nu: Ja, men vet inte vad.


Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: 2-6 muggar.


Använder du hudkräm: Ja.


Attraheras du av män med skägg: Nej! Men min sambo har ju (arbetsskägg) så jag gör väl det.


Micro-pop eller poppa själv: Micro-pop.


Brukar du baka: Ja, ca 1 gång om år (muffins/sockerkaka).


Röstade du i det senaste valet: Ja.


Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Jag ska inte klaga.


Vilken låt lyssnade du senast på: You learn, Takida.


Har någon annan sovit i din säng i natt: Ja, Lars.


Vad tycker du är äckligt: Folk som petar sig i näsan och folk som inte alls bryr sig om utseendet, såsom trasiga tröjor och har smutsiga kläder.


Har du pengar på mobilen: Ja.










:






Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards