Alla inlägg den 2 september 2011

Av Eva - 2 september 2011 21:34

Det här var en favorit (en bland många)

på discogolvet, i slutet av -90 talet!


Av Eva - 2 september 2011 19:57

Efter att jag har jobbat låt se.. 1, 2, 3 dagar, inte ens en hel arbetsvecka, så är nu veckan avklarad.

Trött, det är bara förnamnet på mig dessa kvällar som varit..

Vilket kanske inte är så konstigt.


Efter att ha varit "hemmafru" i ett flertal veckor så ska jag plötsligt hoppa rakt in i verkligheten med tidiga morgnar, barn som ska väckas och skjutsas iväg på förskola och fritids och jag iväg på jobb.

För att sedan åter hämta hem barnen, hem och fixa mat och så är kvällan till ändo.


Men jag ska absolut inte klaga! Jag är överlycklig som ska få jobba två veckor   


I natt vaknade jag och låg vaken en bra stund, för att sedan somna igen. Men för att vakna efter ett tag av att Elias ropade som var kissnödig. (kl. 2.30)


Men hej och hå, där låg jag vaken i en timme, kanske en och en halv. Jag låg och vred och vände på mig. Ögonen var tunga som bly och sved som eld utav trötthet.

Och jag låg minst en kvart på var sida (som jag alltid annars lyckas somna av att göra om jag har svårt att somna).

Jag tömde hjärnan och tänkte på... inget. Men nä...

Som sagt, efter kanske en och en halv timme somnade jag igen.


Klockan ringde 5.30 så det var bara att kliva upp.. Snark  


Trötthets-huvudvärk har jag haft precis hela dagen (även nu), och hjärnan har inte orkat med... Ikväll blir en tidig kväll!


Go´natt på Er  







Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards