Alla inlägg den 21 augusti 2011

Av Eva - 21 augusti 2011 13:34

I morgon är det förskoledags för Elias och på tisdag är det skolstart för Rasmus.

Efter att grabbarna har haft sommarlov i ett flertal veckor är nu dags för höstterminen att börja.


För Rasmus blir det lite nytt. Han få en ny fröken!

För Elias blir det inte fullt lika nytt, men nytt ändå på ett sätt. Hans ena fröken som varit barnledig sedan ifjol har åter börjat jobba igen!


När barnen börja samla ihop sig så börjar även flyttfåglarna samla ihop sig. Känns vemodigt..

Men det började de göra för ett flertal veckor sedan, kände liksom att redan? Men än dröjer det.

Men snart, mycket snart..


Hösten. Jag gillar hösten!

Den klara och friska luften. De vackra klara färgerna på träden. Aah, underbart!


Men det känns lite vemodigt ändå  

Sommaren har varit fantastisk! Många fina, varma dagar. Med mycket bad för grabbarna!

Vi har varit på minisemester  


Jag älskar alla årstider, de har alla sin charm!


Fast som det känns nu vill jag förlänga sommaren.. Länge.

Konstigt inlägg det blev  


 









Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards