Alla inlägg den 12 augusti 2011

Av Eva - 12 augusti 2011 21:37

...har vi nog alla lite nu och då. Mer eller mindre. Ingen kan må bra jämnt.. Vi faller alla dit på ett eller annat sätt. Mer eller mindre.


Men plötsligt så börjar det kännas rätt... behagligt för mig nu. Kanske för att jag har hållit mina tummar och tår så hårt idag?! 

Eller så är det pirret inför galejset i morgon!




Ljungarocken kan knappast ha undgått någon. Facebook är bombarderad med information hela tiden nu!


Men det här kommer att bli stort! Sedan det blev på tal om att Takida skulle spela här i Ljunga´ har det varit ett hett samtalsämne i var mans mun. Och det kommer även att fortsätta vara det!

Och det är väl inte så konstigt att Takida väljer att spela här, egentligen. Grabbarna kommer ju härifrån! Bara ett stenkast, ett par mil, härifrån.


Nu hör jag återigen hur de testar ljudet! Åh, vad jag längtar nu!!!! Låt det bli lördag någongång!!


Party, party   




Av Eva - 12 augusti 2011 12:07

De senaste dagarna har jag börjat känna mig tråkig, less, likgiltig och nästan nere igen, och får nästan inget gjort. Inget känns roligt..

Jag håller tummar och tår så hårt det bara går att det är tillfälligt!


Men nä, det här går inte! Bit ihop, på med ett leende och försöka ha kul idag!  Så, smile!!

Det är ju trots allt min födelsedag... Och solen skiner dessutom   


Kram!


Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards