Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av Eva - 8 augusti 2011 23:44

En blogg som jag läst, men inte följt, är bloggen om Denise som bloggat om och till sin allra bästa vän som dog i cancer.


Vännen dog i cancer och hennes mamma dog inom loppet av tre månader.


Denise har nu valt att avsluta sitt liv...



Av Eva - 8 augusti 2011 12:53

Jag ringde och hörde om klipptid denna vecka.  På torsdag kl. två fick jag en tid. Yes, mitt humör är räddat!!

Dock får jag inte komma till min sedvanliga frisör då hon har semester.. Men till en annan minst lika duktig frisör!

Skönt, då behöver jag inte oroa mig mer över håret   


Snart är det lördag, Ljungarocken, och jag hinner bli fin i håret tills dess! Kan det bli bättre   


Barnens rum går det väl sisådär med.. De har massor av leksaker som nu ska trängas ihop i ett rum.

Men det är på gång i alla fall!


Så snart är det ordning på torpet   


Bara kaffet är uppdrucket ska jag och grabbarna bege oss iväg och passa kusinerna och bonuskusinerna till grabbarna en stund.


Kram på Er!



Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards