Alla inlägg den 1 augusti 2011

Av Eva - 1 augusti 2011 21:03

Denna vecka är Lars sista semestervecka. Urtråkigt är vad det är  


Det här är fjärde och sista veckan för honom och till veckan börjar allvaret igen.

Det enda positiva med det är att inkomsten återgår till det normala igen!


Det är och känns så underbart att få vara tillsammans några veckor!


Och det som är ännu mindre kul är att mina stämplingsdagar är till ändo nu    

Så nu kommer jag att ingå i Jobb och utvecklingsgarantin.


Hur det kommer att te sig har jag ärligt talat ingen aning om   


Det enda som är positivt med det är att jag kommer att kunna ta på mig att jobba småtimmar igen, dvs att jag inte måste ha minst 24 timmar/veckan!


Det löser sig sa den som sket i vasken...

Av Eva - 1 augusti 2011 18:27

Idag for vi till Norrsjön, ett toppenfint badställe!

Jag tog med mig min bikini, utifall att jag händelsevis skulle råka ta mig mitt första dopp för i år.

Och ja, det blev ett "utifall att"   


Jag visar mig aldrig utan smink, ska vi någonstans drar jag på mig sminket. Jag hatar hur jag ser ut utan smink... Ser oerhört ofräsch ut!


Men här är den nakna sanningen, och blunda Ni som inte vill se..



Valrossen har tagit årets första dopp!    


 

Och ja, här är den nakna sanningen....


                

   


Grabbarna badade oavbrutet, och det var knappt

jag fick dem att fika   

Men upp kom dem och de fick lite fika

i magarna och så bums i vattnet igen!


Vi var i Norrsjön drygt ett par timmar, och det var hur mysigt som helst! Endast en familj var där när vi kom, men de for bara efter ett tag.


Hoppas Ni haft en bra dag under solens varma

och sköna strålar   






Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards