Alla inlägg den 23 juli 2011

Av Eva - 23 juli 2011 14:11

När grabbarna fyllde år så fick de utav brorsan och hans fru en inbjudan till att fara på Drakborgen med dem.

Och som de har längtat!!


De har räknat ned tiden för tre veckor sedan, men så idag var tiden äntligen inne för dem!


Det var glada och verkligen förväntansfulla grabbar som studsade in i bilen, trots att killarna varit där ett flertal gånger tidigare   



(De drog på munnen efter att jag sagt "bajslump"..

Kolla minen på dem!)


Jag hade som planerat och tänkt att jag skulle städa, dona och feja idag medan de är borta. Men, tror ni...?

Nä...

Bara för att det är så otroligt klibbigt och kletigt i luften och +25-27* på det.


Men jag tvättar och viker tvätt även idag, så lite får jag gjort i alla fall


Men jag måste göra ett desperat försök nu ändå att städa, vare sig jag vill eller inte..

Om golven torkar sen är väl en annan femma  


Hej så länge..

Av Eva - 23 juli 2011 11:18

När det händer något tragiskt där människor förlorar liv, det är inte förrän då som man tänker till och kramar de sina en extra gång..

Sedan faller det liksom i "glömska" och så är vi tillbaka på ruta ett igen. Varför?


Vi ska kramas ofta och visa varandra uppskattning och kärlek var dag!

Inte bara efter det hänt något tragsikt..



Don´t wait until it´s too late

to tell someone

how much you love,

how much you care.

Because

when they´re gone,

now matter how loud

you shout and cry,

they won´t hear you anymore.


Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards