Alla inlägg den 17 juli 2011

Av Eva - 17 juli 2011 21:54

Gårkvällen (kan man skriva så?) var kanonkul!! Enda som var var att vi kom lite sent dit.. Men det var ju totalt oplanerat så    Och jag skulle faktiskt städa klart innan vi for!


Dagen efter, idag, var jag och Lars lite... eh, däckade, loja.. Skit samma! Bakis var vi   Så då kunde barnen bada hur länge de ville.

Där vi ställde vår husvagn är det en fantastiskt härlig badplats! Så bara några få meter från vagnen kunde barnen plaska på medans föräldrarna vi kunde slappa   



Jag kan ju nämna att grabbarna badade oavbrutet i tre timmar!! 

Någon timme senare badade de igen! Fast med kläderna på... Men det finns ju värre saker än att blöta ner sig, eller hur   


 


Haha, gullunge där   


Och när de badade så hade Rasmus sina foppisar i vattnet. Han skulle kliva upp och gå och kissa, men jag sa -"Ta reda på dina skor innan de far in i vassen!"

Tror ni att han gjorde det!? Nope..


När han kom tillbaka så vad hade hänt? Jo, foppisarna hade flutit iväg en bra bit ut..

Ena foppisen fick han tag på. Men den andra? Hej då toffeln..

Det blev rena rama skriet från Norrsjön där  Shit, vilket nedrans liv det blev på Rasmus! 


Det kom en bil som stannade till och kollade mot oss. De hade väl hört livet på stranden   

De trodde antagligen att vi höll på med barnmisshandel..   Det är väl inte så konstigt.. Men fy, sjuttsingen vad pinsamt!!


Summa sumarum av det hela: Han har antagligen lärt sig att han ska lyssna i fortsättningen!


Nu väntar kaffe och en äggmacka (vi som aldrig kvällsfikar annars..) Men gott ska det bli!


Kramisar på Er   

Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards