Alla inlägg den 14 juli 2011

Av Eva - 14 juli 2011 21:28

... kvar tills Takida uppträder här på hemmaplan! Weehooo  Den 25 maj släpptes biljetterna och jag bokade direkt!

Såklart   

I 7 veckor har biljetterna bara legat och väntat på att få komma till nytta någongång.

Men snart, mycket snart får de göra det! Fast, det är ju 4 veckor kvar tills dess..


Och så fick jag mig en glädjande nyhet! En kusin till mig visste inte hur hon skulle göra om hon skulle komma på Takidas spelning eller inte. Hon dröjde med sitt svar så jag tog nästan för givet att hon inte skulle komma..

Men, jag fick nyss veta att hon ska komma!! Bra Linda    Och du, du vet att det finns sängplats till dig!


Lars är fortfarande ute och håller på att skruva med bilen.. Tror jag ska dröja något med att göra kaffe.


Hoppas Ni haft en bra dag!

Av Eva - 14 juli 2011 14:09

Idag känner jag mig less och likgiltig..   

Det allra bästa botemedlet för mig när jag känner mig så är att gå ut och köra ett trädgårdsrace!

Som rensa ogräs, sopa grus, ställa tillbaka diverse saker på sina ställen där de ska vara på (efter gräsklippning).

Det tar sin lilla tid och det är väl därför det hjälper!

Att jag får annat att tänka på ett tag.


Lars har varit och hämtat turbon så nu ska ett turbobyte göras. Brake a leg, wish you luck, lycka till, etc..

Hoppas att det går fort och smidigt för honom och att det inte ska jäklas med nåt!


För ju fortare bilen blir klar törs vi fara en längre sväng med bilen!

Visst okej, det blir ingen mini-kärlekssemester för oss nu innan helgen, men till veckan kanske   


Nä, nu är kaffet uppdrucket så nu ska jag gå ut och göra klart!

See you..

Av Eva - 14 juli 2011 10:32

Många säger "du är jämt så glad Eva!"

Men nä, det är jag inte..   Kolla här då!

               



Av Eva - 14 juli 2011 09:14

Jag tänkte skriva en status på Facebook, men insåg att den skulle bli alltför lång. Så jag loggade in på bloggen i stället.


Ja, jag väljer att som överskrift skriva God morgon, för

Elias har sovit i sin säng hela natten! Men han försökte ett flertal gånger komma till vår säng men Lars lyckades övertala honom och han fick lägga sig hos Elias ett par gånger, annars hade det inte gått..


Hela familjen vaknade för bara en liten stund sen, så välkommmen du härliga sovmorgon   

Det är det som är så härligt med sommarlov! Barnen får och kan sova hur länge de vill och behöver.

Det är inte en morgon som de vaknat tidigare än kl. 8  

Är det inte härligt så säg!


Så ja, en god morgon var väl på sin plats känner jag   


Men i natt har det varit kallt ute! Endast 4*.. Brr   Och hönorna tjurades på med att sova ute. Ute!! Tjurpuppor..


Nä, nu väntar dagens första mål. Frukost!

Ha en bra dag mina vänner och kram till Er   

Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards