Alla inlägg den 13 juli 2011

Av Eva - 13 juli 2011 15:34

Igår bestämde jag och Lars oss för att bara han och jag skulle hitta på något. Men vad?

Jo, vi lämnade barnen hos mamma och så for vi upp på Getberget för att äta lunch!


Vi beställde luncherbjudande för 80 kr, som bestod utav

*Kycklingsallad

*Dryck

*Kaffe och kaka

Och det var den godaste kycklingsallad jag någonsin ätit!


   

Den kan jag verkligen varmt rekomendera   


Efter vi ätit gick vi och kollade utsikten, som är helt makalös!

Om man någon gång mot förmodan skulle glömma bort vad vackert Vi bor ska man genast bege sig upp på Getberget och kolla utsikten.


 

(jag asgarvade för jag trodde Lars skulle göra en grimas!)


Egentiden vi hade var guld värd!

Tack snälla mamma att du tog barnen en liten stund så vi fick vara för oss själva. Det behövde både Lars och jag!


Jag sa till Lars när vi satt och åt att vi måste och behöver tid för oss själva att hitta tillbaka till varann. Få skratta, prata, mysa och bara vara med varann.


Men det är väl det här som kallas den kritiska småbarnsperioden...

Det känns så tråkigt att vi liksom glider från varandra  


Men det är väl inte så konstigt! Med två grabbar som ständigt bråkar och där vi ska agera problemlösare och konfliktlösare..

Och med en grabb som sover i våran säng.. Vare sig vi vill eller ej!

Hur ska vi hitta tid för varann?


Men tids nog när grabbarna växer upp och flyttar hemifrån då vi får tråkigt kommer tiden att finnas! 


Men vi har haft en härlig lunchdate idag och det betyder mycket för mig   


Kramisar till Er!

Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards