Alla inlägg den 1 juli 2011

Av Eva - 1 juli 2011 22:56

Jaha, då var det fredag igen då! Fast dagen är ju strax slut förstås..

Efter jobbet idag så for jag och Lars till stan för köp utav födelsedagspresenter till grabbarna i helgen.

Få, men lite dyrare presenter blev det.


Varför köpa mycket bara för köpandets skull, när man hellre kan handla få presenter men lite dyrare istället   


Väl hemma så for vi till Fränsta för lite diverse saker, till grabbarna.


Pappa ringde på eftermiddagen och sa att han och hans sambo kommer i morgon! Men bara för ett dags besök   

De far kl. 06.00 åker 29 mil är några timmar för att sedan fara tillbaka de 29 milen igen..


(Bara för att hos farmor där de brukar bo, med hunden, är hon redan hundvakt.

Och hemma hos oss blir Skorpan ( ) så rädd i veckor efter deras besök.. Och i vår husvagn vill vi inte ha en massa

hundhår..)

Fasiken, det är så besvärligt det där när de har hund     Hade de haft hundvakt, åtminstone en natt, hade det utan tvekan inte varit några som helst problem!


Jag tyckte att de kan väl hellre då komma till nästa helg då vi har "kusin"träffen, men då jobbar Kicki   Så då kommer de inte..


Jaja, det visar ju bara hur mycket pappa tycker det är värt att vara med sina barnbarn  

Att åka 58 mil enkomt för dem  


Nä, nu när barnen har somnat (fast de har sovit ett bra tag) så ska vi slå in deras presenter!


Ett glas vin till ska jag ta mig tusan dricka! Det sista i b.i.b rättare sagt


Kram!!


Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards