Alla inlägg den 21 juni 2011

Av Eva - 21 juni 2011 21:44

Nu är jag packad och klar! Hadderajraj... Nä, låååångt ifrån    

Men väskan är packad och ungarna sover. Men det tog en jäkla tid innan de somnade!!

Upp, ned och studs, fram och tillbaka, "maaamma", "paaappa"...

Resfeber?


Nu är jag så trött så det bara snurrar i huvudet. Ska bara dricka upp kaffet och sedan duscha. För att sedan äntligen få SOVA!


4.30 ringer klockan och 5.30 far vi.. Gääääsp

Grabbarna och jag får sova i bilen.. Åh, måste ta med ett par kuddar!


Hoppas Ni haft en bra dag, trots regn....!


  

Av Eva - 21 juni 2011 14:59

Skjortan är... Hiittaaad   

När jag pratade med mamma nämnde jag att "jag kanske har lagt den i nån påse" Precis när jag nämnde det kom jag på, jag har ju kanske ändå lagt den i en påse! Varför minns jag inte..


Japp, jag sprang ut till bilen och mycket riktigt där låg den, i en påse!

I en påse och i bilen   Jaja, nu är den i alla fall hittad  


Nu ska kaffet drickas upp och sedan ska tvätteriet fortsätta samt städningen!

Jag hann inte med något mitt-på-dagen-kaffe förut...


Sedan ska det det packas och kolla om det är något mer som ska packas ned i väskan.


Kram!!

Av Eva - 21 juni 2011 11:07

Nä, skjortan har gått hädan    Puts väck, borta..


Som tur är har Elias en annan skjorta som han får ta i stället! Eller så får jag fara iväg på torsdag och köpa en ny. OM inte den förstnämnda skjortan plötsligt återuppstår!


Nu gjorde jag en paus från att vika tvätt och från att söka efter den ärmade skjortan för att blogga fixa lunch och elda. Måste tvätta håret och mejka ansiktet innan jag och grabbarna ska skjutsa mamma en sväng.

Mitt-på-dagen-kaffet måste såklart hinnas med också   


Kramelikram   

Av Eva - 21 juni 2011 09:23

Jag blir galen!!!

En skjorta som Elias ska ha på fredag hittar jag inte!

Poff, borta, spårlöst försvunnen, gone, lost  You name it..

Men borta är den!


Men den måste finnas, för den kan inte ha försvunnit i tomma intet    Gah   


Jag får vackert forstätta mitt sökande... Suck...


Jag återkommer...

Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards