Alla inlägg den 20 juni 2011

Av Eva - 20 juni 2011 23:04

..är det sedan jag började mitt... tillfrisknande? Eller vad säger man!?

Äh, sedan jag började må bra!


Två veckor som jag har mått toppenbra. Kan inte minnas när jag mådde såhär bra senast

Men nu gör jag det, och det är värt så mycket! 


Det är klart att tankarna har kommit och gått om när kommer down-perioden tillbaka?!

Men så gör den inte det    Underbart!!


Jag hoppas det håller i sig.. Och det länge!


Nu ska jag ta och krypa ned i sängen och sova några timmar.


Go´natt..   




Av Eva - 20 juni 2011 20:29

Idag har jag haft tre timmar helt för mig själv. På sätt och vis..

Först lämnade jag barnen hos mamma sedan for jag till min tokhärliga jobbcoach en timme. Direkt efter begav jag mig till min fantastiska frisör två timmar.


Underbart att få bli ompysslad utav fantastiska människor ett tag!


Tja, vad mer har hänt..?

Jo, vi blev bjudna på middag hos mamma! Hemmagjord, och tokgod, köttsoppa. Samt rabarberpaj, marsansås och kaffe efter.

Tusen tack, snälla mamma, för barnvakt och mat!


Här kommer två bilder som är tagna med ett år mellan. (Midsommar förra året)

    Färgen är dock kvar..

Jaja, Ni som har mig som vän på Facebook

har redan sett ena bilden   

Av Eva - 20 juni 2011 11:59

Av Eva - 20 juni 2011 11:11

...men inte här i alla fall.

Men jag tvättar för fulla muggar innför avfärden på onsdagmorgon!


Sedan ska jag antagligen kanske börja packa lite smått, det som blivit torrt. Och barnen ska få packa lite grejor de vill ha med. på den 11-12 timmar långa bilfärden.


Just nu sitter jag och kollar frisyrer, eller alldeles nyss gjorde jag det 


Jag skulle vilja testa någon ny frisyr, för det är ju alltid lika skoj att testa något nytt! Men jag hittar ingen...

Fast jag har ju världens bästa frisör, så hon lyckas alltid hitta på något bra med mitt hår   


Nä, bäst att återgå. Måste även plocka ihop, ska städas ihär också..


Kramelikram   

Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards