Alla inlägg den 19 juni 2011

Av Eva - 19 juni 2011 23:02


Nu är det sena kvällen, och nu ska fröken sova..

Go´natt på Er alla   


Av Eva - 19 juni 2011 15:57

Jag satt och testade olika typsnitt på bloggen tidigare idag, men så Vi bestämde oss för att hitta på något skoj.

Vi bestämde att vi skulle fara och köpa korv och fara till någon tjärn för att grilla.

Nej, inget fiske! Det är inget för mig.... 


Och oops, jag glömde visst ändra typsnitt i fall det händelsevis skulle råka vara någon som skulle kika in till bloggen   

Sorry... Nu är det ändrat!

Bättre såhär Bodil 


Jag ville att vi skulle hitta på något nu när jag och barnen snart ska vara ifrån Lars.

Vi hade det mysigt bland myror och mygg. Nja....

Fast okej, det var ju lite mysigt att fara i väg med familjen   


Jag gruvar mig..... Jag vill fara till skåne och ska göra det.

Men saknaden efter min andre hälft   


I morgon ska jag först till min jobbcoach sedan direkt efter ska jag till frissan!

Vem vet, jag kanske kommer hem med någon annan frisyr    Kul att kunna variera sig lite!


Nu är Lars och grabbarna ute, Lars klipper gräs och Rasmus och Elias härjar på.


Kramisar!!


(Nästa gång du kikar in har jag säkert ett annat typsnitt på bloggen..)

Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards