Alla inlägg den 13 juni 2011

Av Eva - 13 juni 2011 18:58

När jag ändrade typsnittet på bloggen för x-antal veckor sedan har jag fått ett antal frågor om vilket typsnitt jag använder. Kul att så många gillar den   

Klart att jag delar med mig!


Typsnitt för:

Bloggtiteln heter Kingthings Wrote

Rubriker heter Architects Doughter

Text heter Chantelli Antiqua


Lycka till!

Av Eva - 13 juni 2011 15:57

Ni kanske minns att jag skrev (i mars) att till midsommar ska vi på bröllop?! Strax är vi ju där!   

Fast att jag har haft så lång tid på mig att hitta något att ha på mig, så har jag inte det..


Jag har kollat Bonprix, KappAhl, Lindex, H&M. Men inget hittar jag..   

Elegantare sommarklädsel är klädkoden.

Tips, någon...?


Jag måste ta mig en tripp till stan nu någon dag. Jag börjar känna paniken stiga   

Även om jag inte hittar något speciell "elegantare sommarklädsel" så blir det bröllopet av ändå  


Inför midsommar känner jag mig någonstans i mitten..

Det ska bli toppenskoj att fara på kusinens bröllop och fara till Skåne som jag inte varit till sedan 2004!

Men.. Med det betyder det att jag och barnen ska vara ifrån Lars x-antal dagar. Han och jag som firat midsommar sedan vi träffades, 1999!

Det känns lite... gruvsamt  

Förstå mig rätt nu. Samtidigt som jag vill fara, vill jag ändå inte..

Men vi ska fara såklart  


Nä, nu måste en tvätt hängas.

Hej så länge!


Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards