Alla inlägg den 9 juni 2011

Av Eva - 9 juni 2011 23:20


Av Eva - 9 juni 2011 22:10

Jag som varit så flitig med att promenera mycket, har lagt av med det. Jag fick så ont i höften..

Sedan började jag att cykla i stället, eller jag cyklade och promenerade omvartannat förut. Kanske därför jag fick ont?

För det blev för mycket utav det "goda"!?


Men jag började som sagt att cykla i stället, och höften började det kännas mindre och mindre av!

Sedan mådde jag sämre och sämre (en mild depression!?) så mina cykelturer blev färre och lidande.. Även om jag mådde bra av att cykla!


Men så igår frågade en vän hur det gick med min träning. Träningen ja.. Eh, oops  

Han sa att om han springer 12 km så kan jag cykla 12 km.

Såklart att jag antog den utmaningen   För träna måste jag.. Och behöver.

Skönt att ha någon som pushar mig!


Så ikväll cyklade jag och Rasmus runt Hussborg. Två gånger! Det blev 12 km.

Eftersom att Rasmus var med kunde jag inte cykla i det tempo som jag vill, men även han vill träna. Men som han säger själv, han måste.


Apropå Rasmus. I morgon slutar han klass 1.

Skolavslutning för min älskade, stora, underbara och härliga kille   

Men, vart har det här läsåret tagit vägen egentligen 

Hjälp..

Men nu hoppas jag att jag inte behöver jobba något i sommar så mina älskade grabbar får sommarlov! För det behöver dem båda. Att vara lediga.


Eller egentligen är det väl såklart jättebra om jag skulle få jobba! Det blir ju pengar  

Det är lite på två vis det där..


Nä, nu ska ett par BH´ar tvättas och hängas så de är torra i morgon.

Hoppas Ni alla haft en härligt varm sommardag som Vi haft det   

Kramisar!!






Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards