Alla inlägg den 7 juni 2011

Av Eva - 7 juni 2011 20:16

Hm.. Hela dagen idag har det liksom bränt i magen. Ända sedan i söndags egentligen, sedan äta-så lite-som-möjligt-dagen!


Jag har druckit ofantligt mycket vatten både i går och idag. Men det är ju ett måste då det är så varmt  

Men magen då.. Kan det vara att den inte riktigt återhämtat sig sedan lördagen   Eller är det något annat?

Speciellt hungrig är jag inte heller.. Äh, kalla´t vad Ni vill men jag kan säga att jag bantar!


Himmel och pannkaka vad det har varit varmt och tryckande idag     28* varmt hade Vi här.. Vad hade Ni idag?


Men som tur var, eller vad man nu ska säga, så tog det och mörknade till på himmelen och det blev både dunder och brak här  Luften gick att andas som annars varit så kvalmig under dagen!

Åskan har både slutat och börjat.. Om och om igen.


Nä, men nu börjar det igen!  Gah..

Ska se om jag kan lyckas få se Desperate Housewifes..


Hoppas Ni haft en härlig dag    

Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards