Alla inlägg den 21 maj 2011

Av Eva - 21 maj 2011 18:51

Elias skulle kissa ute förut (fördelen med att bo som vi gör  

När Lars kom ut hade Elias ramlat nedför slänten där det är brännässlor!!!

Lars skyndade att dra upp Elias därifrån, men...

  Det blev även på armarna, och på händerna..

Jag skyndade att duscha av honom och smörjde sedan med Aloe Vera-salva.

Nu sitter han i soffan och gottar sig med lördagsgodis   

Av Eva - 21 maj 2011 15:35

Spelar ingen roll vilket humör jag är på, så är kompisar den allra bästa medicinen  <---medicinflaska)


Lars tog med sig barnen och for till skogen till en kamrat till honom. i förmiddags. Hemma satt jag och kände liksom nere..


Jag satt och kollade av Facebook och fick syn på att en vän var "ute" där. Så jag tog och hörde med henne om hon hade lust och om hon ville hänga på på en kombinerad cykeltur och promenad.

-Självklart, så ställer jag upp för dig min vän.

Naaaw, tack kära du   

Sagt och gjort, nu är turen avklarad  

Men jag nöjde mig inte enbart med den turen, nej då. Jag var tvungen att ta en liten runda till!

När jag nu kom hem kollade jag hur långt det blev allt som allt, cykling samt promenad. 19.03 km blev turen    Heja, bra gjort  


Nu är kaffet uppdrucket så nu ska vi bege oss på ICA en sväng.


Hoppas Ni haft en bra dag!

Av Eva - 21 maj 2011 11:03


Fast jag inte gråter behöver det inte betyda att jag inte är ledsen.

Bara för att jag skrattar behöver jag inte vara glad.

Bara för att jag inte klagar, betyder det inte att jag har ont eller värk.

Bara för att jag inte ber om något, betyder det inte att jag önskar mig.

Även om jag kan verka stark och säker, är det inte säkert att jag är det.

Det kanske verkar som att jag hittar, fast jag egentligen kanske är totalt vilse.


Allt är inte alltid vad det ser ut att vara...




Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards