Alla inlägg den 19 maj 2011

Av Eva - 19 maj 2011 20:47

För ett par veckor sedan hade jag ont i halsen och feber. Igår kände jag av halsen igen, på en sida. Nu har har halsontet flyttat över till nästa sida  Konstigt... Jag hoppas det går över fort!


Och så känner jag av höften. Jag kände av att den ömmande för flera år sedan, sen har jag känt av den lite nu och då. Inatt hade jag ont då jag låg på den sidan, vilket jag inte gjort tidigare.

I lördags när jag och barnen hade varit till stan och jag skulle kliva ur, haltade jag.

Jag tror jag vet vad felet är. Ryggen är sned. Jag var till en kiropraktiker för x-antal år sedan och hon såg att jag var sned. (men jag var inte där för höften, utan för ryggen)

Antar att jag måste ta och beställa en tid hos kiropraktikern nu snart   


Något som är positivt:

Jag har en ny mobil  Vilket var på tiden! Min förra var/-är 5 år..

Men jag har inte hunnit kolla in den än.. Det får bli i reklamen under Criminal Minds som börjar.. NU?!!


Bye, bye!!



Av Eva - 19 maj 2011 15:52

Vad duktig jag är! Verkligen..  

Gissa vad jag lyckades med då jag skulle fara på dagis,

stressad som vanligt    

  Jag lyckades väl backa på Rasmus cykel!!



Fint, eller hur..

      

Måste nu köpa nytt hjul-däck grejs och en ny lykta   


Av Eva - 19 maj 2011 11:19

Mina ben och armar skakar efter en mördande cykeltur. Det blev en runda på drygt 12.19 km. I motvind!

Men nu är det gjort   Nu ska lunchen intagas och därefter göra upp en brasa så jag kan duscha!


Pst..  (Jag hittade en toppenbra sida där man kan mäta hur lång rundan är som man har gått, cyklat ellet sprungit!)

Av Eva - 19 maj 2011 07:25

När jag drog upp rullgardinen och kollade ut så såg det för ett ögonblick ut som att det skulle kunna spricka upp och bli en kanonfin dag! Men det var för ett ögonblick det...

Molnen svischade fort förbi, för att efter bara någon minut så öppnade himlen sig      Jag som hade planerat in att ta en cykeltur efter barnen är lämnade till skola och dagis.. Samt att även rensa i rabatterna.  -väder!!


Märkligt.. Nu när jag skrivit detta inlägg så har det slutat att regna?! Det blir kanske en cykeltur ändå   


Barnen tjafsar och bråkar i vanlig ordning nu..   Gaaah!!

Nu blir det FRUKOST!! Så de blir snälla igen..



Kramisar!

Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards