Alla inlägg den 13 maj 2011

Av Eva - 13 maj 2011 21:00

Egentid är guld värt!

Den som säger något annat vet inte vad den pratar om. För att orka vara en bra morsa och en bra förälder behöver man en stund bara för sig själv. Annars tryter både ork och humör..


I morse skjutsade vi Rasmus på skolan och Elias lämnade vi hos svärmor. Sedan drog vi iväg till stan.

Först köpte vi skor till mig, promenadskor. Sedan for vi och åt lunch på Jade Garden, lunchbuffé.

Efter det for vi på ICA MAXI och storhandlade. Eller ja.. Visst, vi hade såklart kunnat handlat mycket mer, men varför handla bara för handlandets skull?!


Mätta, nöjda och belåtna styrde vi vår kosa hemåt igen.


I morgon är en annan dag, och då far vi till stan igen   För att köpa kläder till grabbarna och mig! Såklart är ett besök på Toy´s r Us lovat  

Sedan ska vi besöka älskade mamma på vårdhotellet, som hon kommer till i morgon!


Sambon frågade förut om han måste följa med till stan i morgon:

-"Njaä.. Näää, det behöver du väl inte. Fast jag hade väl tänkt att du skulle med, men det behöver du ju inte.

-Nä, jag tänkte eftersom att du sa att du och pojkarna skulle handla kläder i morgon!

-Jaa..

-Eller hade du tänkt att jag skulle passa barnen så du kan prova kläder!?"

-Hm, ja..   

-Tänkte väl det."


Vi får väl se om älsklingen har lust att följa med i morgon   


Nu ska jag kolla av Facebook med ett glas rött gott vin     Rekommenderas mycket!

Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards