Alla inlägg den 11 maj 2011

Av Eva - 11 maj 2011 22:12

Greys är slut och likaså kaffet i muggen. Vad göra nu   

Kanske se på lite nyheter!? Eller gå och sova..

Kanske jag ska ta och lägga mig och skriva både en lista över kläder och saker, som måste inhandlas till barnen, samt en matlista?!


Lars och jag pratade senast igår om han och jag skulle ha farit till stan och handlat mat. Det skulle vara kul! Annars handlar vi alltid hemmavid. Vi far aldrig till stan enbart för att handla mat, som en del andra gör. Men en gång vore skoj   


Jag hade planerat in att vi skulle ha farit till stan på fredag efter Rasmus slutat skolan och hälsat på mamma! Men just ja.. Jag hade ju glömt att vi ska på utvecklingssamtal om Elias på fredag. Så då blunda du som är kräsen nu sket ju det sig  

Men vi har ju heeela lördagen istället på oss   

Shoppa, shoppa, shoppa!!


Sov gott alla fantastiska människor!

Av Eva - 11 maj 2011 16:29

Jag pratade med mamma för en liten stund sen, och operationen hade gått bra! Puuh, skönt   Nu behöver jag inte oroa mig.



Nu med posten fick jag besked från a-kassan om ersättningen i morgon. Kan ju säga som så, jag fick mer än vad jag väntat mig  


Vilken låt kan vara mer passande än denna nu: 



Av Eva - 11 maj 2011 13:33

Mamma du är min bästa vän

Du är den som får mig att le igen

när något ledsamt har hänt

Du på mitt humör har vänt

Du ställer upp och finns alltid där för mig

Det är inte så konstigt att jag älskar dig


 

Av Eva - 11 maj 2011 09:12

Jag skrev igår att jag inte var nervös. Jo, jag är nog allt väldigt nervös ändå!

Alldeles nyss försökte jag ringa mamma och höra när hon vet när hon ska opereras, inget svar.. Ringde Arvid, han sa att hon redan ligger på opertaionsbordet! Kl. 7.45 påbörjades den..

Det är väldigt många som har gjort denna operation och det har gått bra för dem, men nu är det min mamma som ligger där och jag är nervös och orolig. Nästintill tårig..   


Operationen skulle ta ca 3-4 timmar. Inte förrän till kvällen får jag veta hur operationen gått.


Det är nästan fånigt, för det är en vanlig knäledsoperation som hon gör nu. Men ja, jag är sådan, jag oroar mig..

Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards