Alla inlägg den 9 maj 2011

Av Eva - 9 maj 2011 22:35

Å jo, visst tror jag nog att du törs skriva ett litet hej

när du ändå är här inne och kikar!    

Har du vågat dig in så vågar du skriva hej 



Av Eva - 9 maj 2011 20:17

Men om jag inget favoritprogram har då!?

Sorry, jag har inget..

Eller jo vänta! Jag har ju   

Grey´s, Desperate Housewifes, Criminal Minds, Cougar Town, Pensionärsjävlar och Solsidan!

Av Eva - 9 maj 2011 12:08

Klockan 09.00 slängde jag mig över telefonen och ringde kommunals a-kassa.

Jag bad om att få en extra utbetalning, hon jag pratade med sa att hon skulle kolla. Jodå, hon sa att det låg en utbetalning som ska betalas ut den 12 maj!

Wiiihoooo, pengar   


Samt den vanliga utbetalningen den 26:e.. Så skönt att det ordnar till sig  


Igår kväll lade jag mig kl 23.05 och somnade bums. Och vaknade kl 07.10

Skönt att vakna utan vara trött! Men jag kände mig inte något vidare pigg ändå.. Jag hade inte orkat jobba, så jag var glad över att jag tackade nej till att jobba idag!


Idag har jag inte gjort många knop här hemma

Jo, laddat en maskin som alldeles strax ska hängas ut på tork. Samt sett Sex and the City-filmen och ätit lunch. Det är det enda..  



Alldeles nyss ringde de från bemanningen och frågade om jag kunde jobba i morgon.

- Ja, jo, visst kan jag det!

Då hade hon sammanlagt 14.45 timmar denna vecka till mig.

-Eh, jag måste ha minst 25 timmar?!

-Även fast det bara är i början på veckan?

-Ja..?

-Då får jag ringa någon annan.

-Ja, det får du göra då..


Inte kan väl jag lita på att folk blir sjuka, vabar eller är borta av någon annan anledning någon fler dag   

Och det var inte Marie som alltid annars ringer, det var en annan tjej..


Nä, hänga en tvätt var det ja!


Ha en fortsatt bra dag i värmen (vi har 23.5*nu)

 








Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards