Alla inlägg den 3 maj 2011

Av Eva - 3 maj 2011 20:07

Är Du ett fan utav TAKIDA? <---- Kolla in sidan!

Av Eva - 3 maj 2011 19:50

Tja, vad åt jag egentligen...? Jo, till:

Frukost: Havregrynsgröt med blåbär, solroskärnor, några russin och mjölk.

Lunch: Lunchkorv, en minipotatis, massor med grönsaker och vatten.

Mellis: Smörgåsar.. Som jag slutat med  (men man får ju ta "seden" dit man kommer) Och mjölk.

Middag: Korv och bröd   


Och såklart, kaffe!

Av Eva - 3 maj 2011 17:32

Glöm det... Idag skulle jag jobba 13-17.30, men i morse 6.50 blev jag väckt utav att Marie från bemanningen ringde! De behövde vikarie på samma förskola och samma avdelning som jag skulle jobba eftermiddag på. Så visst, självklart ställer jag upp! Fattas bara annat.. Det blir ju p e n g a r  

Men trött som bara den var jag när hon ringde. Jag stängde av mobilen när den ringde.. Men som tur var ringde hon igen   


Och barnen som skulle få sovmorgon.. Men jag väckte dem så sent jag bara kunde för att ändå hinna. Men i morgon ska de få sova ut, så gott som i alla fall.


Jag som skulle få jobba hela veckan, jo visst.. De hade tydligen dubbelbokat mig och en tjej på fredag  Så jag blev avbokat från den dagen.

Fast jag sa att för mig gör det absolut inget, jag har ändå fått "mina" 25 timmar den här veckan!


Nu ska vi äta lite, jag och sambon! Barnen fick äta hos mamma så de leker så snällt nu.


Hoppas Ni haft en bra dag, trots kylan som kommit över oss och snöflingor som dalat ned så gott som hela dagen..


Kramisar!

Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards