Alla inlägg den 2 maj 2011

Av Eva - 2 maj 2011 22:03

Det är min allra största förebild någonsin, och kommer alltid att så förbli!

Det är min mamma jag pratar om  


   


*Hon har energi som räcker till och blir över

*Hon säger vad hon tycker

*Hon är en bak-och matmamma

*Hon stöttar i vått och torrt

*Ger alltid så goda råd

*Hon är en riktigt god och sann vän


Jag skulle lätt byta liv med henne så hon fick slippa värken i knät..


Trots sin eländiga värk i sitt knä så försöker hon göra saker ändå!

Det bästa är nu att hon ska få göra en operation och byta knäled, nästa vecka   

Av Eva - 2 maj 2011 21:17

Ikväll blev det en tidig kväll för bröderna Olsson. Eller tidig och tidig.. Men betydligt mycket tidigare än de två tidigare kvällarna! Först var det Valborgsmässoafton, sista april, majbrasa.. Äh, kalla det vad Ni vill   Då blev det sent så grabbarna lade sig en bra bit efter kl. 22.

Igår så kom jag på den briljanta ideén att vi skulle ut och åka! 

När klockan var 19.40 satt vi på en restuarang i Åsarna och vi hade bra många mil kvar hem. Och vips så var klockan 22 igen när de lade sig..

De var så trötta, så trötta.. Mammas     


Men i morgon behöver de inte kliva upp tidigt. Som allra senast bör de kliva upp 7.40, men ändå. I morse var klockan före 07.00


Det blir en tidig kväll för fröken Svensson också och för herren i huset.. Senast 22.30 ska jag ligga i sängen! Försöka duger väl   



Hoppas Ni alla haft en härlig dag!

Trots blåst och kyla..


Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards