Alla inlägg den 30 april 2011

Av Eva - 30 april 2011 13:53

..går det att lägga upp bilder!

Här kommer det några från när Elias, jag och mamma vi var på

den stora och fina lekparken som vi har här i Ljungaverk, tisdags:


    


         


   


               


 


   






Av Eva - 30 april 2011 09:58

Knallblå himmel för bara en timme sedan. Nu är det molningt.. Men jag hoppas att molnen drar vidare. För jag ska tvätta och ladda fulla strecket ute med kläder!


I blomrabatten börjar det växa! Ogräs dock   

Så den måste rensas idag. Ett besök till svägerskan ska också göras för att gratulera henne i efterskott. Hon fyllde i måndags men eftersom att fasters go´kille var sjuk så blev det inget besök till henne.

En cykeltur står även på listan över saker att göras.


Kvällen vet jag inte vad det blir för oss.. Det blir väl som vanligt, vi tar bilen och far runt och kikar på majbrasorna i de få byar som anordnat majbrasa. Vi får väl se.

Jag hade velat gå ned på Forum där det spelas Rockabilly! Men en annan gång blir det..

Vad ska NI göra?


Nä, men nu är molnen borta?! Nu ska tvätten hängas ut!


Hoppas Ni får en bra Valborg  



Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards