Alla inlägg den 29 april 2011

Av Eva - 29 april 2011 20:58

Idag innan jag skulle gå och hämta Rasmus från kalaset så ringde telefonen. Det var från bemanningen (som barnomsorgen ska innefattas i fr.o.m maj), de frågade om jag fortfarande var tvungen att ha minst 20 timmar i veckan.

-Nej, svarade jag, jag måste ha minst 25 timmar i veckan!

-Åh, hm.. Jag ska försöka pussla ihop det här! För vi behöver dig..!

Så de skulle återkomma.

Sagt och gjort så ringde de igen och de hade lyckats pussla ihop 26.5 timmar till mig!

Så till veckan ska jag jobba 4 dagar, tisdag-fredag   


Tjoohooo!!! Gissa om jag är glad   


Nu avnjuter jag ett gott glas rött och käkar chilinötter! Bra kombo, eller inte   


Kramisar till Er!

Av Eva - 29 april 2011 14:03

I morse skjutsade jag Rasmus på simskolan, som var sista dagen och gången. Sen for jag och Elias till mamma för ett litet slag.

När vi hämtat Rasmus skulle han på kalas, väl där bjöds vi på både kaffe, tårta och korv och bröd! Bra kalas må jag säga  

Efter vi lämnat Rasmus och vi väl kommit hem så var jag tvungen att hänga en tvätt och ladda in en ny i maskinen. Men så var jag ju också tvungen att dammsuga och plocka ur diskmaskinen. Än är inte dagen slut  

 Nu ska jag tömma upp kaffe till mig och darling  

Som han för övrigt kokat och han grillade även korv till lunch. Bra att sambon kan hjälpa till emellanåt..



Kramisar!

Av Eva - 29 april 2011 08:17

Hittade ingen annan bild.

De ligger på den andra datorn..

Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards