Alla inlägg den 25 april 2011

Av Eva - 25 april 2011 20:57

Eftersom att jag idag bara har promenerat och cyklat och jag bara har haft "träningskläder" på mig så har jag inte fotat någon bild på mig själv!

Men jag har haft kortbyxor och en tunika på mig.

Av Eva - 25 april 2011 20:33

Både promenad (8 km) och en cykeltur med Rasmus (ca 8 km) är avklarade för idag! Så jäkla skönt 

Dagen som varit har vi varit ute hela dagen, förutom när vi ätit. Barnen är duschade och ligger till sängs, ena sover.

För några dagar sedan anmälde jag Rasmus till simskolan, så i morgon stundar simskolan för honom!


Nä, nu ska jag prata klart med pappa på Skype´n sen blir det en välbehövlig dusch för mig!


Kramisar till Er!

Av Eva - 25 april 2011 14:47

Skönt! Nu är promenaden för idag avklarad   

Jag och mamma skulle till Fränsta (8 km) på kyrkogården för att göra sommarfint. Så vad var väl inte bättre då än att jag drog på mig mina promenadskor och gå dit?! Självklart! Men efter en stund fick jag håll.. Som höll i sig ca 20 minuter. Så jag kunde inte alls gå i den takt jag alltid annars går i   

Men nu är det gjort, och skönt var det  

Lite senare ska jag ta mig en cykeltur. Men först ska jag bara ta det lugnt och vila fötterna en stund! Och dricka minst en liter med vatten innan   



Ha en fortsatt fin dag!   

Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards