Alla inlägg den 24 april 2011

Av Eva - 24 april 2011 17:53

Dagen då pappa-morfar varit här är nu över. Pappa kom mitt på dagen och for bara för en liten stund sen.

Barnen och lekt och haft skoj med honom och han med dem! Han sa själv att han skulle höra av sig mer, att han varit dåligt på det! Han sa det själv så..   Det sa jag med att han varit.


Jag sa även att nästa gång han är ute och åker så kan han komma förbi (det har hänt ett flertal gånger då han bara har varit ute och åkt 30-40 mil, men inte kommit vår väg förbi..) Men jodå, som det lät så hade han planer på att komma om bara några helger framöver      


       



Nu blir det en sen middag, igen..  Och bara middagen är intagen ska jag bege mig iväg på en härlig cykeltur! Ser Ni någon som flämtar och flåsar efter vägen så är det bara jag   



Hoppas Ni haft en fin och bra dag!

Det har jag   


Av Eva - 24 april 2011 10:22

Jag har inte gått sedan i tisdags.. Varför? Vet inte.

På onsdagen kände jag mig darrig liksom svag i kroppen, vätskebrist antagligen. På torsdagen blev mina ben trötta bara jag gick upp till övervåningen, har jag gått för mycket? Fredagen kände jag mig bara blää.

Lördagen, igår, skulle jag ut på antingen en cykeltur eller en promenad.

Men eftersom att en vän behövde mig bättre än jag en promenad så blev det ingen för mig.. Vad gör man inte för sina vänner  


Men idag, så blev äntligen promenaden av  

Lite sporrad blev jag allt då min moster tyckte att jag såg smal och fin ut 

Trots att jag bara gått ned 4 kg..  Promenader gör nog susen ändå!


Nä, nu måste jag ta och dra några tag med dammsugaren. Kul? Nej.. Men ett tråkigt måste.


Ha en toppenhärlig dag allesammans under solens varma strålar   

Av Eva - 24 april 2011 10:12

Då jag har två vänner som är de bästa, men bara har ett kort på mig och min ena vän, så..


  

Detta kort är väldigt gammalt, 4 år!

Mycket har hänt sedan dess, eller hur Marie   

Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards