Alla inlägg den 23 april 2011

Av Eva - 23 april 2011 20:27

Vilken sommarvärme det har varit idag  22* har vi haft det!

Det är bara att hoppas att sommaren kommer att vara minst lika fin! Så inte sommaren har gjort sitt nu..


Idag har jag inte varit så duktigt som jag skulle vara   Jag hade planerat att ta cykeln till blomsteraffären och sen vidare till min vän. Men, så blev det inte..

I stället tog jag den lates bästa färdmedel. Bilen.


Hade tänkt att jag inte skulle bli så värst länge hos min vän utan jag skulle antingen ta en cykeltur eller en promenad efteråt!

Väl hos min vän blev vi sittandes i timmar och bara pratade om allt mellan himmel och jord! Och innan jag visste ordet av så var klockan på tok för mycket för att hinna med antingen eller.. Crap  

Men jaja.. Jag fick ju sitta och prata med en utav mina allra bästa vänner ett slag. Som var välbehövligt!


Middagen hos mamma var som vanligt väldigt god. Tack för den!  Brorsan och hans fru var där med sina barn och en utav mina mostrar. Så vi var 13 stycken!

Alltid lika skoj att få träffas  


Nu sover barnen, så gott som.. Och jag ska ta och mysa med älsklingen   

Hoppas Ni haft en toppenhärlig och fin dag!


Kramisar till Er!



Av Eva - 23 april 2011 10:30

Att jag inte vore så fruktansvärt lat utav mig!!

Men, det försöker jag ändra på..   

Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards