Alla inlägg den 16 april 2011

Av Eva - 16 april 2011 18:38

Idag har jag inte alls gjort eller hunnit med det jag så stort skulle göra idag. I stället så har jag cyklat med Rasmus på kalas som höll till i Källrå, men den turen blev betydligt längre än jag tänkte mig!

Jag cyklade runt Hussborg-runt Källrå-till E-14 och tillbaka-övre vägen vid gamla Wallströms sport-hem. Så jag vet inte hur långt det blev, men kanske ca 1.5 mil!?

Skönt var det i alla fall! Ingen promenad, men en betydligt längre cykeltur i stället   Hade även tänkt ta min 6 km långa promenad, men den tar jag i morgon i stället.


Väl hemma så stökade jag bort leksaker och satte upp påskris ute. Hade tänkt ta bort de gamla blombladen, men det blir en annan dag.


Nu har vi ätit grillad skinkstek (min favorit!!) och strips och grönsaker. Nu inmundigar jag såklart lite rött, det är ju helg   


Vet Ni, jag har ätit så mycket godis både igår och idag så vågen lär väl skjuta i väg som ett skållat troll när jag ställer mig på den   Men jaja, vilket som liksom.. Vet inte när jag åt såhär mycket godis sist, längesedan var det! Nya tag i morgon!



Kramisar till Er alla och ha en fortsatt bra kväll!

Av Eva - 16 april 2011 09:25

På dagens agenda står idag:

* Städa inne

*Skjutsa Rasmus på kalas

* Ta fram påsksaker

* Städa bilen

* Promenad eller cykeltur

* Plocka leksaker ute

* Grilla

* Dricka vin

* Äta godis


Tänk om "någon annan" kunde göra det..

Utom att dricka vin och äta godis    

Av Eva - 16 april 2011 08:49

 


1. Jag är uppvuxen och bor i Ljungaverk.

2. Jag är döpt till Eva-Marie Svensson.

3. Jag har en halvbror som är 9 år yngre.

4. Jag träffade min första riktiga pojkvän-sambo mars 1999.

Som jag är sammanboende med sen oktober 1999.

5. Jag är den som inte tar stor plats (hoppas jag!?)

6. Jag försöker att anpassa mig efter det sällskap jag befinner mig i.

7. Jag tycker varken om att baka eller laga mat.

(det förstnämnda är tyvärrr ett måste)

8. Jag blir aldrig brun.

Röd som en kräfta..

9. Jag gick Barn-och Fritidsprogrammet, 1993-96.

10. Jag försöker att vara alla till lags.

Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards