Alla inlägg den 10 april 2011

Av Eva - 10 april 2011 20:25

Premenaden blev av till slut   

Så skönt att i alla fall två promenader har blivit av nu när Lars varit hemma!

Jag skulle ha gått i fredags, men jag var alltför trött, så det blev ingen..

På tisdag blir det antagligen en till. För barnen ska sova hos mamma & Arvid då, eftersom att jag börjar tidigt på onsdag.


Apropå Lars.

I morgonbitti far han bort på jobb igen  

Det blir så vansinnigt trist utan honom!!


Men som jag sagt tidigare så är det på något sätt ganska skönt också.

Man behöver vara ifrån varandra emellanåt, så att man får sakna och längta efter varandra   


Nä, nu ska jag gå och ta mig en skön långdusch!

Och vem vet, jag kanske får sällskap utav Lars i duschen också  


Hoppas Ni haft en bra dag!


Av Eva - 10 april 2011 14:54

Vad ska man hitta på om man vill fara iväg någonstans?

Vart ska man fara någonstans?

För en billig peng dock..


Jag och sambon satt och pratade förut om att vi vill fara någonstans.

Men vi kunde inte komma på vad vi vill göra eller vart vi vill fara  


Har Du några bra och billiga ideér kanske    

Av Eva - 10 april 2011 14:13

Vaknade upp till en mulen och grå dag..

Tänkte att det blåser inte i vart fall.

Så en promenad eller en cykeltur ska det bli av!

Men när jag tittade ut ordentligt så vad ser jag!? Regn!! Det regnar..

Men efter en stund så slutade det.

Tänkte att jag äter lunch så ger jag mig iväg om en stund.

Men nähä, då börjar det att regna igen.

Men återigen nu så har det slutat.

Jaha ja, ska jag våga tänka tanken igen om en cykel/promenadtur   


Jag behöver verkligen röra på mig, allra helst nu när Lars är hemma!

För sen när han är borta på jobb så är det lite svårare att få tid till motion..



Idag fick jag mig en glädjande nyhet!

Jag ringde en släkting och denna berättade att de ska få barn   

Släkten ska utökas ytterligare   

  



Nu är barnen på väg ut, igen.

Elias lär ju blöta upp sig, igen.

Då kommer Elias att komma in om en stund och säga att han är blöt, igen.

Men vad gör väl det, finns ju värre saker än att bli blöt  



Kram och ha en bra dag!



Av Eva - 10 april 2011 12:10

Ja, "en första" kan vara precis vad som helst!

Men min första tanke var idag: FRUKOST!!

Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards