Alla inlägg den 4 april 2011

Av Eva - 4 april 2011 22:05

Sorry, men jag har inget jag ångrar..

Inte vad jag kommer på nu i alla fall!


Kommer jag på något så återkommer jag   

Av Eva - 4 april 2011 17:35

Så var dagen och veckans första arbetsdag avklarad!

Den hade kunnat börja aningen lite bättre bara..


En stund efter att jag väckt barnen säger Elias: "Mamma, jag har ont i halsen.. Jag vill ha halsmedicin."

Men jag tänkte att njaa.. Det är ju inte säkert att det är så.

Så vi for iväg och jag skulle säga till på förskolan att han hade klagat på halsen, men glömde bort det.. Visste att det var något jag skulle säga, men vad?

Kom på det när jag var på jobbet så jag ringde på förskolan och sa det, men nädå han hade ätit bra och lekte för fullt. Bra, då är det lugnt!


Några timmar senare ringde de och sa att Elias klagade på halsen och var ledsen..

Jag kunde inte fara från jobbet, för andra personalen skulle ha utvecklingssamtal, så jag ringde till svärmor. Gulliga hon kunde hämta Elias! Tack   


(Eftersom att jag själv är vikarie så är det svårt att få tag på en vikarie för mig, för att det är alltid jag som hoppar in   )


Så hur gör jag i morgon då, jag som har öppning!?

När jag börjar tidigt skulle barnen sova över hos mamma, enklast så, och mamma skulle ända vara ledig i morgon. Jag frågade henne om Elias kunde vara hos henne i morgon. Det gick bra! Tack gulliga du   


Nu när barnen hos mamma och Lars är borta på jobb, så är det bara jag och Skorpan hemma. Det känns väldigt konstigt   


Nä, nu måste jag i med lite mat så den hinner sjunka undan och jag eventuellt kan bege mig iväg på en cykeltur eller en promenad senare   


Hoppas Ni haft en fin dag!

Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards