Alla inlägg den 2 april 2011

Av Eva - 2 april 2011 21:54

  • Fick sovmorgon (tack älskling!)
  • Två cykelturer avklarade
  • Spa-dusch-relax avklarat
  • Ätit grillat

Blev visst fyra positiva   

Av Eva - 2 april 2011 15:05

Cykelturen igår var på  7, 5 km och tog ca 1 timme. Runt Mejeriviken.

Då var även Rasmus med, som var tvungen att vila benen emellanåt. Men det är ju förståeligt, första turen brukar vara lite jobbigare. Och så hade mamma och Arvid hunden Ebba med, som skulle stanna i tid och otid.


Dagens tur var på ca 1 mil och tog 48 minuter. Runt Byforsen.

Motvind hela vägen!! Behöver jag nämna att det kändes i benen   


Nu är Rasmus hemkommen från berget och vill ta en cykeltur med mig. Hm, jag som precis också kommit hem.. Vi får se, men det är ju klart att han ska få cykla! Om en stund   

Jag som hade tänkt ta en spa-dusch-stund med ansiktsmask och hela kittet.. Men det får bli sen med ett glas vin till  




Av Eva - 2 april 2011 13:04

Finns många..

Men jag har två speciella fina favoritminnen.

   Det var när barnen föddes   

   

Av Eva - 2 april 2011 12:18

Dagen började hyffsat bra, jag fick ju sovmorgon!

Efter frukosten ringde en kompis till Rasmus och frågade

om de skulle fara upp på Getberget.

Så nu är de skjutsade upp dit. Pappan till kompisen erbjöd sig att hämta dem.

Skönt, då slipper jag   

Ingen fara, inte mig emot att hämta dem där!

Så nu ska jag bara äta lunch sen väntar en cykeltur, årets andra   

Jag återkommer om hur lång den blev.


Ha en fin och bra dag!


Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards