Alla inlägg den 1 april 2011

Av Eva - 1 april 2011 23:39

I morse ställde jag mig på vågen..

Den visade -4 kilo   

Jag som varit litegranna-sådär-lagomt-sur då, för att jag bara gått ned 3 kilo.

Klart jag blivit lite sur, för efter ca 8 veckor så

har vågen bara visat 3 kilo ned...

Men skam den som ger sig, visst är det väl så   

Som "belöning" för ytterligare ett kilo ned och för

att jag mår bra igen så har jag riktigt syndat idag!

Dumma mig   

Bara idag har jag ätit:

en bulle, en kaka, tre mackor

Jag som aldrig äter mackor, har nu ätit tre bara idag  

smågodis och ostkrokar..

Usch, fy och blä vad jag har stoppat i mig   

Jaja, händer det en gång så må det väl då vara hänt.


Nu ska jag gå och ge sambon en puss

innan jag ska gå och sova  


Go´natt alla underbara!!

Av Eva - 1 april 2011 18:04

  • Jag mår bra, igen
  • Årets första tur med cykeln är gjord
  • Jag har inte blivit lurad (än!)

Av Eva - 1 april 2011 14:18

 Och det ska jag komma ihåg?

Nej, tyvärr minns jag inte det..

Kommer jag på det så får jag väl återkomma   

Av Eva - 1 april 2011 12:46

" target="_blank">Kärleksvisan

Var inte rädd




(hoppas det nu bara går att länka upp detta!)

Av Eva - 1 april 2011 07:51

Jag tror mig ha löst gåtan på "mitt problem"!

Hoppas jag..

Det är den kvinnliga faktorn som ställt till det  

Sen jag satte in en "sådan där grej" som bara kvinnor kan

så har jag "det" bara ca ett par gånger om år.

Men humöret brukar aldrig bli på det här viset, att jag blir nedstämd   

Och eftersom att jag nu fick "det" igårkväll,

så tror jag mig ha svaret på "varför"!


  Nu hoppas jag att dagen, och de nästkommande dagarna, blir riktigt bra 


Ha en fin och bra dag!




Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards