Direktlänk till inlägg 31 mars 2011

Välbehövligt

Av Eva - 31 mars 2011 13:00

I morse började morgonen och dagen bra!

Jag mådde toppen och tänkte att jag är nog inte

så nere som jag har känt mig.

Jag kände riktigt vad mycket jag skulle åstadkomma och uträtta idag!

Men allt eftersom så kände jag mig bara mer och mer blä..   

Vad fasiken, jag måste försöka rycka upp mig, tänkte jag.

Så på med "masken och peruken"!

Sen tog jag och messade en vän och frågade om hon

hade lust att haka på att äta lunch "ute", så det gjorde hon.

Tack, det var nog välbehövligt för både dig och mig. 

Eftersom att hon håller på att plugga så behövde även hon komma "ut".


Jag kom hem bara för en liten stund sen, för vi blev sittandes länge   

Bara kaffet är uppdrucket nu så ska jag hämta Rasmus på skolan!


(Busskortet försvann och kom tillbaks. För att sen försvinna igen..

Vart är det..?)

 
 
Sandra

Sandra

31 mars 2011 17:58

Jag vet inte varför men det verkar vara något som går detta med att känna sig "nere". Jag har inte heller känt mig särskilt uppåt på flera dagar. Kanske är det vårtrötthet blandat med denna fruktansvärda oro för framtiden och jobbet...Kanske, jag vet inte. Hoppas du snart är piggare!!

http://Sheelais

Eva

31 mars 2011 20:21

Såhär har jag aldrig känt förut någon gång..
Även fast jag varit arbetslös tidigare! Men någon gång ska det väl liksom drabba mig också :/ Skönt ändå att jag inte ensamen om att känna såhär!
Tack! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 3 april 2018 13:02

Sedan jag skrev sist har det inte hänt mycket. Jag jobbar för fullt, men så jobbar jag heltid också. Utöver arbetet har jag ingen ork över till något annat. Jag är trött och slut. Den enda ork jag har går till familjen, men knappt det. Men snart är d...

Av Eva - 31 januari 2018 18:08

Nu har jag inte uppdaterat bloggen på någon vecka. Men jag har varit så trött! I helgen när jag jobbade så drog jag till med drygt 40 timmar, samt 60 talet mil i bil. Jag jobbar i hemvården   Men när jag la mitt schema sist så tänkte jag att jag sk...

Av Eva - 15 april 2014 09:31


      Nu har jag tagit ett steg längre. Jag har sökt jobb som personlig assistent. Och även en vän tipsade och skulle rekomendera mig om ett annat personlig assistentjobb!Jag har sett att det har funnits annonser ute förut, men det som har sto...

Av Eva - 2 april 2014 22:35


    Idag hade jag bara tänkt tagit det lugnt. Men hur det än var så började jag att känna mig låg.. Vad är bästa botemedlet mot det? Jo, en promenad. Det blev en mil i snabbt tempo - powerwalk! Eller ja, 4,5 km till en vän - drack kaffe och s...

Av Eva - 1 april 2014 20:20

    I flertalet av de sälj & köpesgrupper som jag är med i på Facebook lägger folk upp massvis av bilder. Bilder på saker som ska säljas. Men vill man verkligen köpa det? På många av de bilder jag har sett så är dessa saker bl.a skitiga, dammi...

Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards