Alla inlägg den 31 mars 2011

Av Eva - 31 mars 2011 20:27

Gissa vart jag hamnade ikväll då?

Fast jag inte hade det minsta lilla lust.. 

På Getberget!

Rasmus tjatade på mig att han ville fara upp berget

för en kompis till honom skulle visst vara där.

Och Rasmus ville ha skjuts upp, men jag sa ifrån.

Jag orkade inte, jag hade inte lust, jag ville inte...

Men efter mycket om och men, vad gör man inte för sina barns skull   

Så Rasmus åkte med sin kompis och jag drack kaffe och surrade på!

Fast helst hade jag lust att bara vara..


Nu blir det kvällskaffe för mig och min stora kärlek   

Och Criminal Minds börjar om 18 minuter!!


(Det känns bättre nu efter att jag har varit iväg, och säkert i morgonbitti med!

Hoppas bara att det håller i sig och att det känns bättre och bättre..)

Av Eva - 31 mars 2011 13:00

I morse började morgonen och dagen bra!

Jag mådde toppen och tänkte att jag är nog inte

så nere som jag har känt mig.

Jag kände riktigt vad mycket jag skulle åstadkomma och uträtta idag!

Men allt eftersom så kände jag mig bara mer och mer blä..   

Vad fasiken, jag måste försöka rycka upp mig, tänkte jag.

Så på med "masken och peruken"!

Sen tog jag och messade en vän och frågade om hon

hade lust att haka på att äta lunch "ute", så det gjorde hon.

Tack, det var nog välbehövligt för både dig och mig. 

Eftersom att hon håller på att plugga så behövde även hon komma "ut".


Jag kom hem bara för en liten stund sen, för vi blev sittandes länge   

Bara kaffet är uppdrucket nu så ska jag hämta Rasmus på skolan!


(Busskortet försvann och kom tillbaks. För att sen försvinna igen..

Vart är det..?)

Av Eva - 31 mars 2011 08:58

Det första som slog mig var mina drömmar jag

hade när jag var liten mindre/yngre.

Men jag tänkte att drömmar kan vara så mycket!

Det kan vara drömmar om jobb, om bröllop och om vad man vill göra i framtiden.

Men nej, jag väljer ändå att nämna de drömmar jag hade på natten! Det första som dök upp när jag såg vad dagens utmaning var om..


Jag drömde ofta att jag flög,

att jag lyfte mina armar och

så var jag högt, högt uppe i luften!

Jag var så högt uppe att ingen kunde nå mig.


Varför hade jag dessa drömmar?

Kan nog vara för att jag blev "retad" för att jag var just jag.

Tjockis, finns det kläder som räcker till för dig...

Jag flydde från mina "plågoandar" i drömmarna.


That´s it!

Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards