Alla inlägg den 29 mars 2011

Av Eva - 29 mars 2011 17:15

...har jag inte gått ned något i vikt... Jag som började ändra kosten för ca 8 veckor sedan och det enda jag gått ned är tre ynkliga kilon  


Visst, det syns lite, men det är nog mest bara i ansiktet som det syns på mig..

Suck   

Vad och hur ska jag göra?

När jag har ändrat min kost har jag bara uteslutit bröd, godis, dricka (som jag inte har druckit på länge annars heller!), mera grönsaker, ingen ris-pasta-potatis.

Alltså inte efter någon metod! Bara min egen..

Jag funderar på om jag ska testa isodieten. Verkar bra!


Har Du testat den eller testar Du den nu!? Vad tycker Du? Hur fungerar den/ hur har den fungerat för Dig?

Av Eva - 29 mars 2011 10:53

Tydligen gick det inte att länka upp om vaccinationen mot svininfluensan!??

Jag gör ett nytt försök! Annars får Ni gå in på Aftonbladet. Kanske enklast så..

Av Eva - 29 mars 2011 10:41

Ständigt ska man som förälder tampas med det dåliga samvetet. Hur man än vrider och vänder så blir det bara fel. Även om man tycker och tänker ena stunden att "det här blir bra det!" så inser man i nästa stund att "nähä, såhär skulle jag tydligen inte ha gjort".

Just nu är mitt otroligt dåliga samvete riktigt i botten..   Jag mår inte bra över vad jag gjort, men jag trodde att jag gjorde det bästa för mina barn då. För man vill ju sina barn det allra bästa!

Dumma, dumma mig   


Vad jag pratar om är vaccinationen mot svininfluensan.. <----- Läs!



Av Eva - 29 mars 2011 09:14

Igår var Rasmus och tävlade på Getberget. Men han varken vann eller förlorade.. När det blir avslutning så ska de "mindre" få tävla mot de stora.

Men den som kommer sist får välja pris! Bra tävling, eller hur   

Elias var så trött igår när vi var på berget, och när han är så

trött är han verkligen inte trevlig   

När vi kom hem lovade jag barnen varm choklad och bulle, efter de gjort sig klara för natten.

Men eftersom att Elias inte var så vidare trevlig så blev

det sängen direkt för honom!

Han somnade 20.00 och sov oavbrutet till 07.56   

Jag kan inte minnas när det hände sist!

Till frukost åt han mer än mig, jag åt en portion fiberhavregrynsgröt och Elias åt 1½ portion med havregrynsgröt!!

Så kommer inte han att vara på "bra humör" denna dag så vet inte jag..   


Nu ska jag kolla av Facebook, sen stöka vidare..

Ha en fin och bra dag!

Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards