Alla inlägg den 27 mars 2011

Av Eva - 27 mars 2011 18:27

När jag var 9 år föddes min älskade lillebror. Jag har bara honom.. Och jag är glad över att jag har honom! Finare männsika och bror finns nog inte..

Även om det är så pass många år mellan oss, så har vi bråkat rejält! Äkta syskonkärlek..

Jag kommer ihåg en gång då jag hade gjort mig i ordning, för jag skulle ut på krogen. Mamma hade gjort någon mat, typ fläskkotlett/kareé. Vet inte vad som urartade det , men jag minns att brorsan kastade köttbiten på mig! På mina kläder som jag skulle ha!!


Och så minns jag en annan gång, att brorsan hade ett trägevär som hans farfar gjort till honom. Det jagade brorsan mig med, och jag hann i rättan tid precis stänga dörren, när han drämde geväret i dörren! Resultatet blev ett fint hål i dörren    Varav jag blev totalt ursinnig på honom, jag sprang efter honom och sparkade ett gigantiskt hål i hans dörr!

Behöver jag nämna att jag fick ont i foten, och hade det länge efteråt    


Förlåt att jag lämnar ut dig här och nu.. 

Men nu när jag sitter här och minns så skrattar jag gott   

Men det gjorde jag inte då   

Av Eva - 27 mars 2011 14:52

Lördagen den 27 mars 1999 for jag på Hotell Mittlandia i Ånge med några vänner. Kommer inte riktigt ihåg vilka som spelade, kan det ha varit Alphaville!?


Sen där på discogolvet så såg jag en kille med de vackraste ögon jag någonsin sett! Han stod med ett par vänner och kikade. Jag stegade fram till honom och frågade om vi skulle dansa, men nej han dansar inte, fick jag till svar.. Hm, jag ger mig inte, tänkte jag! Efter lite surr så följde jag med honom när han skulle skjutsa hem sina vänner. Ja, han var nykter! Vilket inte jag var   Så sov han över hos mig. Och nej, inget    hände.



 

Det var 12 år sedan..  

Lars, jag älskar dig, så otroligt mycket.. 

Mitt hjärta tillhör dig, nu och för alltid   




15 oktober 1999 flyttade jag hemifrån, tillsammans med Lars till lägenhet.

23 juni 2000 förlovade vi oss.

April 2001, tror jag det var, flyttade vi till ett litet hus som vi hyrde.

September 2001 åkte vi och ett gäng till till Zakinthos, Grekland.

Oktober 2002 åkte vi och samma gäng till Kos, Grekland.

Oktober samma år blev vi med barn. I kärlekens land tro   

2 juli 2003 föddes Rasmus.

6 december 2004 köpte vi hus.

3 juli 2006 föddes Elias.

Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards