Alla inlägg den 25 mars 2011

Av Eva - 25 mars 2011 21:28

I morgon ringer klockan 5.30    

   Jag som helst vill kliva upp tidigast 7.00

Vad ger man sig in på, egentligen 

Men ska man angla så ska man   


Nu avslutar jag dagen med ett glas rött.

Sen så ska jag bara hänga en tvätt, sen väntar sängen!

Jag måste lägga mig tidigt så jag orkar med när klockan ringer tupp i morgon  


På återseende!

God natt..

Av Eva - 25 mars 2011 19:01

Jeans, en mörkgrå långskjorta/tunika och en scarf.

Thats it!

Av Eva - 25 mars 2011 15:20

Idag har jag haft lite egentid igen.

Hur underbart är inte det, så säg  

De ringde från jobbet och undrade om jag inte kunde komma en liten sväng och hälsa på idag, givetvis kommer jag gärna och hälsar på!

Så jag ringde Annelita och frågade om jag kunde "hysa" in Elias hos henne ett tag. Såklart det gick bra!

Väl på jobbet så bjussade de på.. TÅRTA!! Yuammi  

Vad gott det var!! 

Men jag som inte äter sådant längre, blev tvärmätt  


Snart kommer sambon hem så då ska vi fara till Ånge och handla lite nödvändigheter inför i morgon  

Vi ska angla..      

Samt även mat såklart måste vi ha!


Hoppas Ni haft en bra dag!

Kramisar   





Av Eva - 25 mars 2011 09:15

Fick nyss ett raseriutbrott så ett par tangenter flög iväg  

Och varför fick jag mig då detta utbrott? För det första så hör jag dagligen " men mamma hjälp mig.. Nu!.. Jag kan inte.." Skrik, stamp, gnöl och gnäll.


Jag gick till hallen för att visa Elias hur han ska ta av sig skorna, som han kan! Annars. Men nä.. Då skriker och gnäller vi lite till då   Men efter mycket om och men så fick han/vi av skon.

När jag sen satte mig mig vid datorn så var det bara struligt, sidan ville inte visas och sidan stod och laddade och laddade.

Då kom mitt lilla raseriutbrott   Jag "knapprade" på tangenterna så bokstaven t, å och knappen F10 lossnade.. Shit, vad fasiken gör jag nu om jag inte får dit dem igen    Men det gick, som tur var.

Nu är jag lite lugnare efter en mugg kaffe  



Kramisar eller nåt..   

Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards