Alla inlägg den 24 mars 2011

Av Eva - 24 mars 2011 23:11

Jag har i ett par-tre veckors tid tänkt att jag skulle ha varit på badhuset för egen tid.

Men tror ni att jag har gjort det!? Nej..

Men så läste jag min brors frus blogg ikväll om att hon tänkte fara på badhuset.

Så jag tog och hakade på    Nästa vecka eller är det om två veckor?? kommer Lars  att ligga borta på jobb, så när ska jag ha tid för egen tid då 

Nä, bäst att haka på när nu tid finnes till det!

Så kvällen bjöd på några fler simtag än jag tänkt mig, bubbelbad, bastu, långdusch och en massa skratt och surr! Så nu är jag rejält avslappnad!

Om jag hade det bra? Självklart   


Nu är sena timmen slagen.. Go´natt     

Av Eva - 24 mars 2011 11:50

Nu är det bestämt!

Vi ska fara till skåne på min kusins bröllop    

Men det blir bara jag och grabbarna..

Lars kan inte följa med, även om han vill. Och trist blir det utan honom

Men vad göra..

Så jag och grabbarna ska åka med mamma momma och Arvid.

100 mil tur och retur!

Ska bli riktigt skoj

Av Eva - 24 mars 2011 09:00

Jag är inte troende. Inte utav något! Fast jo..

Jag tror på ett liv efter döden   

Jag tror såklart att vi lever vidare efter vi stängt våra blå/grå/gröna/bruna!

Är jag religös och/eller troende då?

Men det är "min tro" i alla fall.


Kort och gott, men nu vet ni!

Av Eva - 24 mars 2011 06:51

Efter betydligt mindre trevligt uppvaknande, kl 6.20, så var det bara att kliva upp. Jag som ställt klockan på 7.30  Men, men... I med en tvätt i maskinen och så är dagen i gång igen!

Fy tusan vad det blåser idag    Nä, blåser är likt en fis i rymden, läs stormar istället! Det är tredje dagen som det blåser stormar. När ska det ge med sig?


Nu softar barnen i soffan framför något barnprogram. Själv sitter jag här med svid i ögonen.. Låt mig sova!!    Men se, det går inte! Snart ska frukosten dukas fram, sen ska barnen på skola och förskola och jag ska fara in till mamma för en kaffe och surrstund   


Ha en riktigt bra dag, trots blåsten, mina vänner   

Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards