Alla inlägg den 23 mars 2011

Av Eva - 23 mars 2011 22:16

Efter att jag lämnat Elias på förskolan dagis i morse så for jag hem och drack mitt morgonkaffe och knaprade på några sötmandlar. Sen gick jag en runda runt Hussborg som är 6 km. Det var så skönt! Men klart som vatten så fick jag "håll"   och var tvungen att stanna upp ett par minuter    Sen kunde jag fortsätta promenaden med långsamma steg.. Jag gå sakta? Jo, det enda som kan få mig att gå sakta är när jag fått "håll".


Nu när Grey´s äntligen börjat igen, så vad gör jag!?? Jo, men visst. Somnar på soffan och såg bara den första kvarten      Men nu är jag i alla fall vaken och dricker ett något försenat kvällskaffe!

Nu ska jag bara dricka upp kaffet och sen styra mina ben mot duschen!


Sov gott mina härliga läsare     

Av Eva - 23 mars 2011 15:13

Jag ska få jobba, jag ska få jobba, jag ska få jobba


När jag satt i bilen tidigare ringde "de" och frågade om jag kunde

jobba ett par veckor med fler än tre dagar!

Självklart kan jag det!!   

Så om ett par veckor blir det jobb, igen   

  Na na na na na..  

Av Eva - 23 mars 2011 09:13

Varje dag är fyllda utav små, stora och många ögonblick.

Det ena betyder mer än  andra.

I ett ögonblick hinner man jag fastna i tusen tankar och funderingar.

Den ena ögonblicket etsar sig fast mer än de andra.


Gah

Av Eva - 23 mars 2011 07:44

När barnen var sjuka så skickade jag såklart in papper, som både förskola och skola skrev på och som jag skickade in till Försäkringskassan.


I tisdags förra veckan fick jag papper om att jag måste skicka in papper om att de varit frånvarande från skola och dagis. Så jag är allså tvungen att skicka in papper på nytt igen   

Igår fick jag de "nya" papperen som nu är ifyllda och ska återigen till skola och förskola för att åter fyllas i. Jag hoppas bara att jag får mina pengar nu! För Försäkrningskassan måste ha fått in dessa papper senast den 24 mars annars kommer de besluta enligt de uppgifter som finns.

Kiss my as  

De gör fel och jag får rätta till det  


Vem gillar Försäkringskassan, inte jag   

Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards