Alla inlägg den 21 mars 2011

Av Eva - 21 mars 2011 22:06

Då man tydligen kan kolla hur mycket man ska få tillbaka eller betala in på skatten idag så loggade vi in glada i hågen och kollade hur mycket vi ska få tillbaka på skatten.

Lars knappade runt och scrollade med musen. Sen log han sitt bredaste leende och såg jävligt nöjd ut!  

Så gick han in och kollade på mig.. Eh, ja, jag behöver väl inte säga så mycket mer än så   


Men eftersom att vi ändå har gemensam ekonomi så..    



Ska ta och krypa mig ned i sängen nu.

Sov gott!

Av Eva - 21 mars 2011 20:43

Dagen började med tjat, tjat och åter tjat med barnen. Fin början på dagen  

Sen for jag till Camilla för kaffe och surrstund. Mycket trevligt!

Hem och åt lunch. Sen putsade jag fönster och dammsög.

Så var det dags för kaffepaus. Sen fortsatte jag med plock och stök tills det var dags för middag.

Barnen var så supertrötta så det blev läggdags innan sju för dem bägge! Sen somnade jag en liten stund ca 40 min i soffan, fast jag inte ens kände mig trött  

Nu är det dags för den obligatoriska kaffetåren för oss    

Av Eva - 21 mars 2011 13:01

Inget går som jag planerat det  

För det första så skulle jag till Camilla, men när jag var på dagis och lämnade Elias så började det.. regna?! Så då struntade jag i att gå, jag tog bilen i stället, när jag ändå var på språng med den.

När jag kom till Camilla så hade jag inte tänkt att jag skulle vara speciellt länge, för jag har ju saker hemma att ta itu med! Men tror ni!? Nej, jag blev där ett bra tag.

Fast i gott sällskap med massa surr och gott kaffe så kan det inte bli annat!  


Okej, jag har hunnit med ett par saker hemma! Såsom putsat fönster och bytt (och strukit) gardiner i ett fönster, samt lite dammtorkning, ändrat bland soffkuddarna och dammsugit soffan. Och lunch! Bättre än inget   


Nu är kaffet uppdrucket, så dags att fortsätta lite till innan avfärd mot dagis och hämtning av Elias!


Ha en fin fortsatt bra dag    

Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards