Alla inlägg den 17 mars 2011

Av Eva - 17 mars 2011 20:17

Nu har jag kommit på varför det liksom ömmar i mina ben!  Jag säger bara en sak; muskler. Jag håller på att bygga upp större muskler  

Jag såg faktiskt det tidigare idag, men tänkte inte alls påatt det kunde vara därför!

Nu känns det mer sporrande att röra på mig!

Ikväll hade jag tänkt att jag och Rasmus skulle fara på berget, men vi for till mamma istället. Rättare sagt, jag gick och de övriga tog bilen   

Får se om det kanske blir berget på lördag istället!


I morgon ska skolan ha en friluftsdag.

Så i morgon ska jag och Lars skjutsa barn från skolan till Gransjöbodarna.

Rasmus kom hem med en lapp, tidigare i veckan, om vilka som skulle kunna tänka sig att ställa upp och skjutsa barn med skoter. Givetvis ställer vi upp!

Ska bli mysigt att fara iväg    Tänk alla de barn som aldrig kommer iväg...

Vad roligt för de barnen att skolan fixar så även de får komma "ut" på en tur   

Men, det ser ut att bli snö i morgon..

Klass 1 varning dessutom, med 5-10 cm snö. Fy, tusan vad trist!!


Men det blir nog bra ändå!


Nu ska jag läsa lite bloggar och kolla Facebook, i vanlig ordning   


Ha en fin kväll!

Av Eva - 17 mars 2011 12:43

Sen jag börjat åka slalom använda musklerna och börjat röra mer på mig promenerat så känner jag av baksidan av låren. Musklerna där.

De ömmar, fast ändå inte de, de gör ont, fast ändå inte.

Vad kan det vara

Är det bra eller dåligt tro?

Någon.. som vet!??

Så jag inte har sträckt mig eller nåt och måste ta´t lugnt ett par dagar   

Eller köra på   

Eller så blev det för många promenader igår kanske..  


Nu ska jag dricka upp kaffet och och hämta Rasmus på skolan


Ha en fin dag!

Kramisar

Av Eva - 17 mars 2011 08:52

Oj, då måste jag antgligen göra Er besvikna! För det minns jag verkligen inte!

Men jag minns en sak det är att när jag gick i trean så skrev jag ett kärleksbrev till en kille som gick i sexan    Guuud, så pinsamt   Jag ville väl att han skulle veta att jag tyckte att han var snygg. (vilket han verkligen inte var!)


Jaja, nu fick jag det berättat också.. Haha!!!

Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards