Alla inlägg den 16 mars 2011

Av Eva - 16 mars 2011 20:37

 

eller

 

eller

   

eller

 

eller

 

eller

 


Om jag är gottesugen? Näe, hur kan Ni tro det   


Nä, jag får nog allt nöja mig med kvällskaffet till Grey´s!

Av Eva - 16 mars 2011 18:57

Jag hade som tänkt att jag skulle fara på badhuset och ta några simtag nu ikväll och basta och bada varmpool. Men så blev det en promenad till skolan för att hämta Rasmus.

Men tanken var ändå kvar om badhuset..

Sen kände jag att nä, jag struntar i badhuset och tar en kvällspromenad i stället! Men så åter ändrade jag mig till att fara på badhuset ändå.

Men nu är klockan alldeles för mycket, så det blir inget badhus för mig   

Och promenaden skippar jag.. Jag har fått något slags skavsår av allt promenerande de här dagarna   


Jag får väl ta mig en välförtjänt dusch i stället! Ska bara göra i ordning grabbsen för kvällen så får jag ta duschen sen..

Och så börjar Grey´s ikväll!   



Ha en bra kväll mina vänner!   

Av Eva - 16 mars 2011 15:35

*Jag är sambo (-99) och förlovad (-00) med Lars, och vi bor i Ljungaverk. *Tillsammans har vi fått två fantastiskt härliga grabbar  

 

*Jag är arbetslös för tillfället.. Jag hoppar in när jag behövs.

(Det är tack vare a-kassereglerna som jag måste jobba minst 25 timmar i veckan.)


*Jag är morgonsur, men ge mig ett par timmar i stillhet samt en mugg kaffe så vaknar jag till   


*På helgen gillar jag att softa med ett glas rött.


*Jag tycker om att köra skoter på vintern. Och har kommit på att slalom inte heller är så tokigt!


Det var lite kort och gott om mig   



Av Eva - 16 mars 2011 15:31

Dag 01 - Om mig
Dag 02 - Min första kärlek
Dag 03 - Mina föräldrar
Dag 04 - Det här åt jag i dag
Dag 05 - Vad är kärlek?
Dag 06 - Min dag
Dag 07 - Min bästa vän
Dag 08 - Ett ögonblick
Dag 09 - Min tro
Dag 10 - Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 - Mina syskon
Dag 12 - I min handväska
Dag 13 - Den här veckan
Dag 14 - Vad hade jag på mig i dag?
Dag 15 - Mina drömmar
Dag 16 - Min första kyss
Dag 17 - Mitt favoritminne
Dag 18 - Min favoritfödelsedag
Dag 19 - Detta ångrar jag
Dag 20 - Den här månaden
Dag 21 - Ett annat ögonblick
Dag 22 - Det här upprör mig
Dag 23 - Det här får mig att må bättre
Dag 24 - Det här får mig att gråta
Dag 25 - En första
Dag 26 - Mina rädslor
Dag 27 - Min favoritplats
Dag 28 - Det här saknar jag
Dag 29 - Mina ambitioner
Dag 30 - Ett sista ögonblick


Tänker försöka mig på denna!

Av Eva - 16 mars 2011 10:28

Efter jag lämnat Rasmus på  skolan och Elias på förskolan

så begav jag mig upp till mamma för en kaffe och surrstund.

Sen for vi en snabbis till ICA och handlade lite mat.

Nu är jag bara hemma på en snabbvisit.

Jag ska strax vandra över isen till min vän V. och vi ska bege

oss upp till hennes hästar.


Skönt med en liten promenad!

Vet inte hur långt det kan vara upp till hennes hästar, kanske ca 4 km härifrån.


Igår kväll for jag och Rasmus upp på berget och åkte slalom.

Om jag fått blodad tand för slalom? Kan hända   

 Getberget är inte öppet ikväll, så jag funderar på om jag ska

fara och ta mig en liten simtur istället   

Då kan jag även ta ett litet dopp i varmpoolen!

Och basta måste jag såklart också göra då! 


Nä, nu måste jag ta på mig promenadskorna!


Ha en bra dag i solens sken  

Kramisar

Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards