Alla inlägg den 15 mars 2011

Av Eva - 15 mars 2011 23:02

Jag längtar efter:

  • En dusch och sen att få sova
  • Frukost, som är den absolut bästa måltiden på hela dagen!
  • Morgondagens kaffedejt med mamma
  • Morgondagens promenaddejt med V.
  • Att åka slalom, igen
  • Att få fara på spa
  • Angling, nästa helg
  • Våren
  • Att pappa (morfar) skulle kunna komma upp och vara med (barn) barnen
  • Sommaren
  • Att få ett jobb

Bara för att nämna ett fåtal av de saker jag längtar efter, men ska jag rada upp alla saker blir listan väldigt lång   



Nu blir det.. Natti   

Av Eva - 15 mars 2011 11:56

Har väntat sen förra året på att tiden ska infinna sig, och snart smäller det!


I sommar är vi bjudna på bröllop   

Vi är bjudna på min kusins bröllop som äger rum 100 mil bort.

 Bröllop tackar man såklart inte nej till!

När vi fick inbjudan förra veckan, så det första Rasmus sa var:

"Jaa, vi ska på bröllop!! Jag har inte varit i skåne sen jag var ett år!

Vad kul, när ska vi fara? När ska de gifta sig?"

Lillgubben.. storgubben   


Nä, lunchdags nu för mig och Elias. Sen iväg och hämta Rasmus på skolan!


Ha en fortsatt bra dag   

Av Eva - 15 mars 2011 09:38

Rasmus skulle åka buss, var det tänkt, idag. Men han hittade inte busskortet!

(det får han söka efter senare) Så vad göra.. Jo, vi gick till skolan    Det är inte långt eftersom att vi går över isen. Ska man gå "riktiga" vägen är det 3-4 km till skolan, men går man över isen är det bara ca 1,5-2 km.

Så det blev en härlig morgonpromenad för grabbarna och mig   

Vi ska även gå och hämta Rasmus när skolan är slut.


Nu återstår det att se vad jag och Elias ska hitta på idag. Eller utav timmarna som är kvar tills Rasmus ska hämtas.

Men ett, tu, tre så är timmen slagen och Rasmus slutar för dagen. 


Tvätta ska jag ta och fortsätta med.. Urk   


Enda fördelen med att sportlovsveckan är slut är att jag kan ta itu med sakerna som inte blev gjorda förra veckan! Tråkigt till tusen, men det måste göras.



Ha en bra dag mina läsare   

Kramisar   

Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards