Alla inlägg den 14 mars 2011

Av Eva - 14 mars 2011 11:16

Så har den  bästa veckan, sen i somras, passerat.

Så trist..   

För veckan som varit har vi varit ute precis varje dag!


Måndag:

   

 Jag och grabbarna var i pulkbacken några timmar!


Tisdag:

   

 Elias åkte Lilla Vasaloppet sen var vi ute resten utav dagen!

Sen for vi till Gssk´s klubbstuga där vi åt semlor   


Onsdag:

Var vi på badhuset och fick sedan trevlig besök!


Torsdag:

 

 Var vi på en skotertripp!


Fredag:

 

Åkte vi slalom!


Lördag:

Stod jag i fiket på berget, så då blev det inget..


Söndag:

 

For vi på en skotertripp!

Rasmus och jag åkte slalom innan det..


Ja, denna vecka har vi verkligen varit ute mycket!

Och det bästa utav allt, var att vi var tillsammans hela familjen    


Jag hoppas att en sådan här härlig, rolig och fantastisk

(ute) vecka kommer igen   


Hoppas Er vecka varit bra!

Varma solkramisar   

Av Eva - 14 mars 2011 10:33

  Jag har en viss förkärlek för dessa!

  Så gott!!


Jaha ja, då är "utmaningen "slut.. Lite trist faktiskt.

Vad ska jag då hitta på?

Men det lär väl dyka upp något annat som jag hakar på   

Eller är det något som Ni tycker att jag ska göra!?

Lämna gärna förslag!

Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards