Alla inlägg den 8 mars 2011

Av Eva - 8 mars 2011 21:21

Hm, jag som skulle lägga upp bilder från semmelfikat i Gransjöbodarna.. Sorry, jag är så trött   så jag orkar inte... Okej, någon bild kan jag bjuda på   Resten ligger på Facebook.

  GSSK´s klubbstuga

  Behöver jag säga att det var GOTT    



Nu är det dags för kaffe, en dusch och sen sängen..

Nattikramisar   

Av Eva - 8 mars 2011 14:33

Oj! Ja, vad mer ska jag säga. Vi har varit ute sen kl. 9.00 i morse. Vi har precis kommit in medans Elias fortfarande är ute och leker Men nu har vi bara kommit in för att barnens kläder är blöta och de måste torka! Måste ta och ropa in Elias strax.

Sen ska vi iväg till Gransjöbodarna    www.gransjobodarna.se/GSSK

Här är några bilder från idag när Elias åkte Lilla Vasaloppet på JAIK.

Mammas duktiga kille   

                       

Och så några bilder från vår lunchmys ute!

                       


Jo, det blev några bilder    Och fler kommer! Efter att vi varit upp till Gransjöbodarna.



Hoppas Ni haft en härlig dag idag   

Kramisar   



Av Eva - 8 mars 2011 11:55

 

 

 

Min familj såklart    


(bilderna är från i somras -10 när vi var på Orsa Björklitt)

Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards