Alla inlägg den 1 mars 2011

Av Eva - 1 mars 2011 15:59

Eftermiddagens timmar har tillbringats ute i det fantastiska vädret   

Jag har kört in en hel del kärror med ved (nämnas kan att mina armar inte riktigt orkade med riktigt sen African moves igår) Men jag fick god hjälp utav Elias! Mammas duktiga kille   

När Rasmus kom hem vid halvtvå, så fixade jag fika så grabbarna fick fika mellis ute. Sen begav vi oss ner till kiosken för inhandlig utav mjölk.

Risgrynsgröt står på matsedeln för idag.    Ja, jag vet!! "Tomtegröt" mitt i veckan och till middag dessutom   

Men so what!?

Visst kan vi äta "tomtegröt" till lunch. Men när det väl är dags för lunch så ska det gå fort. Och så glöms grynen bort..

Nä, nu blir det så!



Dags att börja med "middagen"   


Hoppas Ni haft en toppendag i solen!

Kramisar     

Av Eva - 1 mars 2011 10:42

..idag som min älskade momma gick bort. Saknaden är fortfarande stor efter henne   

Det hade varit så roligt att få dela saker med henne! Som när jag träffade Lars, och när vi väntade barn te.x. Tänk om hon också hade fått vara med..

Men jag tror och vet att hon finns här med mig och oss. Hon kollar alldeles säkert till oss med jämna mellanrum.  Hon vakar över oss..


Här är en bild på henne från -53 då hon var 37 år.

 

Dålig bild, men jag har ingen scanner (?)...


Älskade momma, jag saknar dig så mycket   


Av Eva - 1 mars 2011 10:20


 Elias 5 månader och Rasmus 3½ år.

Underbara, härliga barn   




  

Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards